суботу, 4 березня 2017 р.

Мій перший досвід декупажу

Вітаю! Хочу поділитися з вами єдиним фото мого першого досвіду в техніці декупаж. Було це 8 років тому. У моєї подруги наближався день народження і мені дуже закортіло зробити для неї щось неповторне і пам`ятне), таке, що буде радувати око і серце, і повертати у спогади про наш спільний відпочинок на морі. Не довго думаючи, я вибрала формат панно у морському стилі з нашим фото по центру. Але ж у якій техніці? Прочитавши до цього купу інформації про декупаж, надивившись майстер-класів, я вирішила перший раз в житті спробувати саме його. Ох, і великі ж у мене були очі від переляку під час роботи над панно. По-моєму, мої руки тоді працювали незалежно від мого мозку))). Але, дякувати Богу, жодної зморшечки не зробили. Усе вийшло просто ідеально, як для першого досвіду.
                                                        Власне, ось і сама робота:
Дякую за увагу)!

Божого миру і радості!

Немає коментарів:

Дописати коментар